We gingen van 360m2 naar 180m2, dan weet je wat je te doen staat: uitzoeken! En dat hebben we met behulp van Just call us gedaan. Heel fijn en zeer professioneel en slagvaardig ging zij aan de slag. Binnen een paar dagen was deze klus geklaard. Omdat dit zo goed bevallen is, hebben we Just call us ook gevraagd om onze verhuizing op de dag zelf te regelen. We hebben er alle vertrouwen in dat dit goed komt! 

F.R. – Amsterdam

 

Na 48 jaar in een woonhuis zijn wij laatst verhuisd naar een appartement. Wat ontzettend veel spullen verzamel je in die tijd! We konden het niet overzien waar we moesten beginnen. Just call us heeft ons geholpen met het uitzoeken van onze spullen: wat willen we meenemen, wat kan naar de stort, welke spullen zijn nog goed voor een 2e leven bij familie en vrienden of anders bij de kringloop. Alles hebben we uitgezocht. En waar en wanneer begin je dan met dozen inpakken? Dankzij de tips van Judith hebben we zolang mogelijk van ons huis kunnen genieten en de dozen niet in het zicht gehad. Op de dag zelf heeft zij ons goed geholpen door alles te coördineren. Zelfs de koffie en de koeken voor de verhuizers waren geregeld! We hebben echt niets hoeven doen en konden vrijwel meteen genieten van ons appartement doordat zij ook mee heeft geholpen met het uitpakken van de dozen. Geen stress, geen zorgen, geen gedoe dankzij de hulp van Judith! 

A. H. – Utrecht 

Op LinkedIn zag ik het bericht van Judith voorbijkomen waarin zij zich introduceerde als freelance PA.
Ik was extreem druk op mijn werk, stond het 50-jarig huwelijksfeest van mijn ouders eraan te komen, had ik besloten mijn huis te verkopen en mijn 50ste verjaardag in mei groots te vieren in het buitenland.
En ik had nergens tijd voor.
Judith heeft mijn gehele verhuizing georganiseerd, alle abonnementen en nutsvoorzieningen omgezet, de coördinatie op de verhuisdag zelf gedaan, een klusjesman geregeld, een styliste voor de gordijnen, iemand die het natuurstenen aanrechtblad kwam herstellen, iemand die de kelder beoordeelde op vocht, ALLES was geregeld.
Zonder Judith was ik nu (twee maanden na de verhuizing) nog bezig geweest met dingen regelen, hadden de schilderijen en lampen nog niet gehangen en was de verhuizing niet zo vlekkeloos verlopen.
Ik vond het heerlijk dat zij zo doortastend en gestructureerd alles oppakte wat ik feitelijk bij haar in de whatsapp kwakte. Men zegt wel eens dat verhuizen stress oplevert. Ik heb dat dankzij Judith totaal niet zo ervaren.
Ik beveel Judith dan ook van harte aan als persoonlijk assistent voor grotere en kleinere opdrachten. Zij maakt je leven makkelijker door haar talent voor ontzorgen. Ik zal haar zeker weer om ondersteuning vragen mocht dit nodig zijn.
E. C U – Bussum

 

Verhuizen was nog nooit zó relaxed. Just call us heeft ons geholpen op de dag van de verhuizing en eigenlijk hebben we zelf niets hoeven doen. Het was ook handig dat we zoveel tips vooraf hadden gekregen. Dat scheelde een hoop gedoe. Ook issues die zich op de dag zelf voor deden werden vakkundig en snel opgelost door Judith.  De enorme betrokkenheid gaven ons een gevoel dat we het los konden laten. Heel fijn en zeker een aanrader! 

P. H. Heemstede

 

Mijn partner en ik hebben allebei een carrière en twee kinderen, kortom altijd tijd te kort om onze plannen te realiseren. Na een gesprek met een privé-PA van Just call us wilde ik het wel proberen om wat ‘regel’ zaken uit te besteden, te beginnen met het offerte traject voor een houtkachel in huis. Binnen no time heeft Judith drie gerenommeerde partijen gezocht, rondgeleid, meegedacht en scherpe offertes neer laten leggen. Wat een heerlijkheid. We zijn onder de indruk van de snelheid, service en flexibiliteit van Just call us en gaan meer plannen laten uitvoeren, zoals bijvoorbeeld mijn komende verjaardagsfeest.

M. V. – Haarlem

 

Oh wat een geweldig feest heb ik gehad! Allemaal dankzij hulp van Judith. Alles was geregeld en ik had alle tijd om van mijn feestje te genieten. Super! Een volgende keer huur ik Just call us zeker weer in!
G.M. Haarlem